#2015-10-26 04:18:36 

Tekla

Użytkownik

Mam 29 lat i żyję w Toruniu. Jestem zatrudniona jako pielęgniarka prywatnie, w domach. Opiekuję się osobami schorowanymi a także po niepełnosprawnymi. Jestem drobną osobą. Z doświadczenia wiem, że przenoszenie osób schorowanych jest skomplikowane. Chcę zaproponować właścicielom lokalu, gdzie pracuję zamontowanie jakiegoś sprzętu. Uważam, że składany podnośnik transportowo-kąpielowy byłby najciekawszy. Dlatego moglibyście polecić jakąś firmę oferującą taki sprzęt? A może macie jakieś pomysły, co dodatkowo można zamontować w mieszkaniu, gdzie egzystuje osoba wymagająca rehabilitacji?
#2015-10-26 07:16:47 

Bajkowiczka

Użytkownik

Niemiła sprawa… Moja siostrzenica przeżyła tragiczny wypadek i teraz potrzebuje stałej rehabilitacji. Nie chcemy, żeby żyła w ośrodku zdrowia i dlatego przystosowujemy mieszkanie dla niej w ten sposób, aby mogła dochodzić do siebie przy najbliższych. Każdego dnia będzie odwiedzała ją opiekunka. Musimy kupić i ustawić przeróżne konstrukcje, które ułatwiają transport osoby niepełnosprawnej. Oglądałam ostatnio w ulotce wytrzymałe podnośniki sufitowe. Są podobno super komfortowe i dodatkowo posiadają wygodne siedzisko.
#2015-10-26 09:42:28 

Hokus-Pokus

Użytkownik

Chcę wyremontować mieszkanie mojej teściowej i zaadaptować wnętrza do potrzeb osoby potrzebującej rehabilitacji. Kobieta jest już schorowana i ma opiekunkę, która do niej przychodzi. Chcemy ułatwić tej pani pracę. W ośrodku zdrowia mówili, aby nabyć sprzęt dla niepełnosprawnych. Przeglądałem niedawno na stronce właśnie coś takiego. Sprzęt jest niewielki i może być wykorzystywany nie tylko w przychodniach, ale też w domach prywatnych. Myślę, co jeszcze przyda się dla zniedołężniałej osoby? Dodatkowo, macie jakieś informacje jak dobrze zaadaptować dom dla osoby niepełnosprawnej?
#2015-10-26 10:53:36 

Aster

Użytkownik